tirsdag den 26. juli 2011

Godt med former og farver


 Igår var jeg en tur i postkiosken i Hjørring som har en del til kagedekoration. Og jeg fik en lille smule med hjem. 8 farver, tylose og kageform som kan lave halvkugler, bolde, kasketter, sol, babser osv:0)

Jeg er igang med forberedelser til en kage som skal bruges til Mathias`s 13 års fødselsdag imorgen. Igår fik jeg lavet 2,5 kg. fondant og infarvet en masse små stykker i forskellige farver med en smule tylose. Idag skal figurerne og kagen laves, da gæster allerede kommer kl. 10 onsdag formiddag. Og der skal også bages boller... (mon jeg kommer i seng i aften, hvis hus også skal se nogenlunde ud til imorgen:0))



1 kommentar:

  1. Lækre sager du der har fået fat i. Vil lige dele et rigtig godt shoppested med dig.. Det er i Holland, men fragten er billig - 75 kr. for op til 30 kg - og der er vældig meget at spare.. Ved ikke om du kender det i forvejen..
    http://www.deleukstetaartenshop.nl/index.php?language=en&osCsid=fb7107a6d72995ee3519b62297196097

    Og TILLYKKE med Mathias.. ;)

    Susanne

    SvarSlet